Tumblr Mouse Cursors
-->

2012. július 31., kedd

.::Helyzetjelentés::.

Sziasztok!:]

Mint már tudni lehet, egy ideig nem tudok új részt feltenni, mert az augusztusom meg van tömve, mint a pulyka.:I De a részeket írni fogom a gépemen,csak nem tudom felrakni ide. Mint már mondtam a fejezetnél, van egy olyan lehetőség, hogy dönthettek: vagy dupla részt hozok vagy extra hosszú részt. Kérlek kommentben vagy szavazásban jelezzétek, melyik legyen, mert akkor úgy írom.

Viszont van itt még valami: lenne egy olyan ötletem, hogy ehhez a bejegyzéshez kommentben írjatok vagy mondatokat vagy cselekvéseket vagy történést, ilyesmiket. Természetesen ehhez a történethez kapcsolódóan:)Ezeket beleépítem az elkövetkezendő részekbe, attól függően, hogy hova illik be amit írtok. Azért egy feltétel lenne: légyszíves ne azt határozzátok meg, hogy kivel jöjjön össze valamelyik főszereplő lány, mert azt szeretném majd én meghatározni, ráadásul az egyiknek barátja is van:)

Egy ember írhat több ötletet is, de maximum 2-3 lehet:) Remélem sokan írtok! Nem harapok ám és nagyon jól esik ha kommenteket kapok, mert ebből tudom hogy olvasnak:) ;)Sok sikert!<3 i="i">


Puszi: Cheesegirl xoxo


4 megjegyzés:

  1. Arra ébredtem fel, hogy a gépies női hang elmondta, hogy 5 perc múlva leszállunk. .....(név) a vállamra dőlve aludt. Még most is fogta a kezem.(Tovább nem írom, mert Skylernek barátja van, és nem vagyok biztos benne, hogy meg akarja csalni :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagy hogy kivel ült mi? xD köszönöm hogy megkímélsz a megcsalástól :)
      Puszi : Cheesegirl xxoo

      Törlés
  2. Egy ideig elaludtam.. talán az egész repülést átaludtam.. Vicces.
    Érdekes módon, mikor felkeltem, még mindig fogta a kezem.. Aludt ugyan, de kezét úgy tartotta enyémhez, mintha ébren lenne.Nem szabadulhattam kezétől. Sajnos!

    Ez az amit én írnék neked, persze csak ötletként, remélem tetszik, vagy felhasználható, vagy akármi! :D
    Király a blogod. Puszi: LU♥
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Máris beillesztem:) Örülök ha tetszik^^ :)<3
      Puszi: Cheesegirlxxoo

      Törlés