Tumblr Mouse Cursors
-->

2012. augusztus 6., hétfő

.:: Életjel::.

Sziasztok!


Hamarabb hazaértem, így gondoltam felteszem a részt... Aztán feljöttem és megláttam hogy csak 1 (!!) ember kommentelt. Ne értsetek félre! Én örülök neki, tényleg!De a határ 5 komment és 10 olvastam! Amiből eddig 1 komment és 6 olvastam van meg. Ha nem tetszik a blog akkor kérlek szóljatok! Kommenteljetek vagy valahogy adjátok a tudtomra és tegyetek javaslatokat, hogy min  kéne javítanom! Nagyon rosszul esik, hogy nem kapok visszajelzéseket:( Kérlek KOMMENTELJETEK!!


Ps.: a részt holnap felteszem, de mivel nem volt meg az elég komment és 'olvastam' kattolás nem lesz dupla rész,a szavazás ellenére sem! Sajnálom!


Ps.2: Köszönöm Ennie:)-nek a kommentet!!:) <3 i="i">


Puszi:Cheesegirlxxoo


3 megjegyzés:

  1. nm :) bármikor :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a blogod, várom az új részt! :)
    LU
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:) már írom és holnap olvashatjátok ha nem alszom be írás közben xD
      puszi :Cheesegirlxxoo

      Törlés